[Tulungan] {Spam? 3.19} YÖNETİCİLİK EĞİTİMİ - SEMİNER DVDsi

Sistem Kariyer Eğitim Enstitüsü sistem_kariyer_inst at ymail.com
Mon Oct 22 02:32:01 CEST 2012

             *** SİSTEM KARİYER ENSTİTÜSÜ ***

          " YÖNETİCİLİK EĞİTİM / SEMİNER DVDsi  "

Yeni eğitim dönemine başlayan Sistem Kariyer Enstitüsü, yönetici eğitimi alanında gerçekleştirdiği "Yönetim Dersleri" ni şimdi bir DVDde topladı. Bu DVD kendi alanında bir ilk olma özelliğini taşıyor.

Ürün 2 saatlik Video Yönetici Seminer Eğitimi ile 4 saatlik Sesli Yönetici Eğitim Seminer kaydı ve eğitimlerimizde kullandığımız Power Point Sunumları ve 3000 sayfalik Word Eğitim Dokumanından oluşmaktadır.

HAKKIMIZDA VE AMACIMIZ :

Sistem Kariyer Enstitüsü deneyimli eğitmenleriyle yönetici ve çalışanların becerilerini ve profesyonel gelişimlerini  arttırmayı hedeflemektedir. Bu eğitim özellikle önemli iş kavramlarını benimseme ve iş dünyasındaki değisiklikleri önceden görebilme stratejileri üzerinde durur.

İdeal Yönetici kim, nasıl olmalı? Doğulur mu? Yoksa olunur mu? İşte tüm bu soruların cevaplarını bulacağınız "YÖNETİCİLİK EĞİTİM DVDsi" yöneticinin kendini, ekibini ve performansını etkilemek için nasıl bir düşünüş ve davranış içerisinde olması gerektiği konusunda bir rehber niteliğindedir.

Amacımız modern yöneticiliğin gerektirdiği temel fonksiyon ve teknikleri anlatarak bu fonksiyonları yürütmekle yükümlü yöneticilerin teknik bilgilerinin geliştirilmesi yanında davranış gelişimlerine de katkıda bulunmaktır.

YÖNETİCİLİK EĞİTİM DVDsi - Ayrıntılar

URUN FORMATI : DVD  (Windows 2000, XP ve Vistada çalışmaktadır)

KAPSAM :

2 saatlik Video Yönetici Seminer Eğitimi ile 4 saatlik Sesli Yönetici Eğitim Seminer kaydı ve eğitimlerimizde kullandığımız Power Point Sunumları ve 3000 sayfalık Word Eğitim dokümanından oluşmaktadır.

AMAÇ :

Modern yöneticiliğin gerektirdiği temel prensip ve teknikleri anlatmak, yöneticiliğin profesyonel bir şekilde verimini arttıracak metotların bir sistem dahilinde uygulanmasını temin etmek.

İÇERİK :

 Liderlik kavramı ve uygulanması
 Hedef tayini, planlama, görevlendirme ve kontrol fonksiyonları, performans değerlendirme ve yönetimi
 Yöneticilikte kullanılan problem analizi ve karar verme teknikleri
 Yöneticilik sürecindeki ana fonksiyonların tanımı ve birbirleri ile olan ilişkileri
 Uygulanacak bir Eylem Planı hazırlanması
 Kişilerarasi iletişim yöntemleri

DVD yi ALANLAR HANGI BECERİLERİ KAZANACAK?

 Modern Yöneticilik Tekniklerini Öğrenecekler
 Ekibi ve çevresiyle etkin ve sonuca yönelik iletişim kurabilecekler
 İkna becerilerini arttıracaklar
 Problemleri akıl çerçevesinde çözebilecekler
 Ekiplerini istenilen sonuca doğru etkileyebilecekler
 Çalışanların performansını yapıcı bir şekilde değerlendirebilecekler
 Hedeflerini iyi belirleyerek gerçekleşebilmesi için gerekli teknikleri uygulayabilecekler

İÇERDİĞİ KONULAR :

Stratejik Yönetim
Basarili Yöneticilerin Temel Özellikleri
Lider Yöneticinin özellikleri
Çağdaş Yönetim Teknikleri
Yönetici İmajı Oluşturma
İşletmelerde Grup Calışması
Zaman Yönetimi
Toplantı Yönetimi
Hedef Yönetimi
Amaçlar ve Strateji Bütünlüğü
Süreçlerle Yönetim
Performans Yönetimi
Raporlama Teknikleri
Katılımcı Liderlik
Kurumsal Yönetim
KOBİlerde Yonetim
Yöneticilerin Karşılaştıkları Yöneticiler
Liderlik Teorileri
Problem Çözme Teknikleri
Vizyon Yönetimi
İşletmelerde Protokol ve Görgü Kuralları
Ekip Çalışması ve Basarı
Başarısız Yöneticilerin Özellikleri
Beyin Fırtınası Teknikleri
Tedarik Zinciri Yönetimi
Yöneticiler ve Duygusal Zeka
Karar Alma Süreçleri
Etkin İletişim Teknikleri
Çalışanları Motive Etme Teknikleri
Performans Yönetimi
Görev Tanımlarının Belirlenmesi
Performansın Değerlendirilmesi
Yöneticilerin Psikolojisi
Şantiye ve Fabrikalarda Yöneticilik
Zaman Yönetimi
5 S Yönetimi
Ahlaki Yöneticilik
Planlama ve Yonetim
Sonuç Odaklı İş Takibi
Stratejik Karar Verme
Delegasyon (İş devri)
Yetki Devri
İnsiyatif kullanma
Kriz Yönetimi
Yönetim İletişim Fonksiyonu ve Kişilerarası İletişim
Yöneticinin Planlama Fonksiyonu
Yöneticinin Organize Etme Fonksiyonu
Delegasyon  Modeli ve Prensipleri
Durumsal Liderlik Modeli
Yöneticinin Kontrol Fonksiyonu
Performans Değerlendirme Prensipleri
Yöneticinin Karar Verme ve Problem Çözme Fonksiyonu
Yönetici Etkinliğini Arttırmak
Uygulanabilir Bir "Hareket Planı"nın Hazırlanması
Liderlik
İlham Veren Liderliğin 5 Şartı
Liderlik ve Etkileme
Zorluklarla Etkin Başetme
Karşı Tarafla Uyum ve Ahenk Yaratma
Yöneticilikte Gerekli Kişisel Programlar
İş Mektubu Yazma Teknikleri
Zaman Hırsızlarını Minimuma İndirme
Hayır Diyebilmek
Toplantılarda Zaman Kazanmak
Stres Yönetimi
Müzakere Teknikleri

FİYATI : 64 TL + KDV

ONLINE SİPARİŞ :

YÖNETİCİLİK EĞİTİM DVDsi  adlı ürünümüzü sipariş vermek isteyen  müşterilerimiz aşagıda yer alan Online Sipariş Formunu  sistemkariyer at windowslive.com   email/sipariş adresimize mail göndermek suretiyle sipariş verebilirler. Ürün fiyatına kargo ücreti dahildir. Bize geçtiğiniz sipariş sonrası sistem otomatik olarak e-mail adresinize Siparis Onay Maili gönderecektir.

ONLINE SİPARİŞ FORMU

- Başvurunuz ile birlikte müşteri temsilcimiz sizi arayarak başvurunuzu alacaktır.
- Tüm Türkiye'de ürün adresinize teslim edilip, kapıda nakit ödeme yapabilirsiniz.
- Sipariş formunu lutfen   sistemkariyer at windowslive.com    email/sipariş adresimize gönderiniz.

Ürün : YÖNETİCİLİK EĞİTİM DVDsi

Fiyat : 64 TL + KDV (KARGO DAHİL)

Alıcı Ad ve Soyad :